Despre mine

Fotografia mea
sunt o tipa de viata ,independenta,cu caracter si placuta de cei din jur

luni, 1 aprilie 2013

Covrigi de casa


Din aceeasi compozitie de paine am facut si ceva dulce si gustos.
 Ingrediente:
500 gr faina
2 linguri zahar,
2 linguri ulei
1 lingurita sare
30 gr drojdie
300 ml apa calduta
1 plic zahar vanilat,
coaja de lamaie
esenta vanilie (dupa gust)
Mod de preparare:
Am facut aluatul de paine am adaugat mirodeniile si am lasat coca sa creasca in cuptorul de la aragaz.
Dupa ce aluatul a crescut am modelat covrigii.

Se face un rulou din aluatul nostru si se taie in bucatele potrivite.Se intinid cu mana si se formeaza un snur lung si nu foarte subtire (cam de un deget grosime) si se impletesc in 2 se unesc la capete si se aseaza in tava de la cuptor si se mai lasa  sa creasca jumatate de ora. Se coc pana se rumenesc si se orneaza cu zahar pudra sau se mai pot servi cu gem ;).
                                                                                                           Pofta buna !!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu