Despre mine

Fotografia mea
sunt o tipa de viata ,independenta,cu caracter si placuta de cei din jur

joi, 15 decembrie 2011

Vinete umplute (μελιτζάνες παπουτσάκια)








Dupa ce vinetele sau copt se scot din cuptor si se lasa putin la racit ,cu o lingura se desfac formand buzunarele pentru a introduce carnea tocata.Cu o lingura se ia compozitie de carne tocata si se umple vinetele dup ce sau umplut toate vinetele cu complzitie si se face un pic de besamel si se adauga deasupra(eu am pus bulion deasupra)si dati tava la cuptor pentru inca 5-10 minute pentru ca besamelul sa prinda o crusta colorata spre maro.



Este un fel de mancare usor de preparat si foarte gustos nu ezita sa-l prepari.














.









































Un comentariu:

  1. arata bine rau si nu am mancat niciodata vinete umplute ...cred ca am sa incerc si eu :)

    RăspundețiȘtergere