Despre mine

Fotografia mea
sunt o tipa de viata ,independenta,cu caracter si placuta de cei din jur

luni, 19 decembrie 2011

Supa de rosii

Ingrediente:
Pentru supa avem evoie de :
2 kg rosii(eu am avut mai multe kg le-am dat pe razatoare si leam bagat in congelator)2 cepe potrivite,2 morcovi,jumatate de pahar de ulei,patrunjel sare si piper,o mana de orez,2 oua.

Morvovul dat pe razatoare.





Ceapa tocata marunt.



MOD de preparare:Am pus rosiile la firt primele pentru ca erau inghetate,separat intr-o tigaie am calit ceapa dupa care am adaugat si morcovul sa se rumeneasca bine.





In rosiile care clocotesc pe foc am aruncat patrunjelul tocat marunt si 2 cuburi de vegeta de legume ,am potrivit de sare si de piper .Am spalat o mana de orez si lam aruncat si pe acesta in supa sa fiarba .Cand supa si orezul sau fiert am batut doua oua si leam pus deasupra.











Acesta este produsul final mmmmmm,o bunatate ;)









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu