Despre mine

Fotografia mea
sunt o tipa de viata ,independenta,cu caracter si placuta de cei din jur

vineri, 3 februarie 2012

Tort crema de zahar ars

Ingrediente:
PENTRU CARAMELIZAT:
1 cana zahar.
PENTRU CREMA:
4 oua
6 linguri zahar
500 ml lapte
1 plic zahar vanilat
 PENTRU BLAT:
3 oua
3 linguri faina
3 linguri zahar
1 ligura ulei
1 praf copt
 MOD DE PREPARARE:
Se caramelizeaza zaharul intr-o cratita se intinde bine in toata cratita si pe margini si se lasa la racit.
Se amesteca cu telul ingredientele pentru crema dupa care se adauga in cratita si se coace 25 de minute(mie mi-a luat 30-35 minute pentru ca am aragaz electric).
Se face un blat simplu se bat albusurile cu zaharul spuma,se adauga si restul de ingrediente amestecand bine .Se scote din cuptor cratita cu crema facuta pe jumatate si se adauga si baltul pentru inca 20-25 de minute.Gata facuta se lasa la racit in cratita in care a fost facuta dupa care se rastoarna pe un platou.
                                  
Se poate orna dupa preferinta cu frisca si fructe(eu am lasato neornata ).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu