Despre mine

Fotografia mea
sunt o tipa de viata ,independenta,cu caracter si placuta de cei din jur

duminică, 22 ianuarie 2012

Ciorba de pui cu smantana

Ingrediente:1 pui potrivit,2 cepe,4 morcovi,3 cartofi,1/2 telina ,frunze de telina,3 oua,200 gr smantana,sare,piper

Mod de preparare:Intr-o oala se pune apa la fiert un pic sarata.Puiul spalat si curatat asa intreg se pune la fiert la foc potrivit impreuna cu ceapa intreaga,cartofii in 4,morcovul taiat si el in 2-3 bucati telina si frunzele de telina.Se lasa sa fiarba la foc potrivit acoperit pana ce puiul se desface de pe os.Se scoate puiul in oala se lasa sa se raceasca un pic si se desface carnea de pe el.Ouale se bat cu un tel impreuna cu un pic de sare si piper si se adauga si smantana amestecand continuu.Cu un polonic se ia zeama din supa si amestecand cu grja se adauga peste oul cu smantana fara a lasa sa se taie oul.Se adauga carnea de pui in oala se mai lasa 5 minute la foc mic se adauga cateva frunze de telina taiate marunt si se serveste .

Pofta buna!

2 comentarii:

  1. Vreau si eu!!!N-am mai mancat asa cred ca .....de cand mi-ai facut ultima oara:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Am sa vin in vizita sa-ti fac un pic sa mananci si tu :*

    RăspundețiȘtergere